مدیا موتورز با همکاری کاون ارائه می کند

مدیا موتورز با همکاری کاون ارائه می کند

مدیا موتورز با همکاری کاون ارائه می کند
مدیا موتورز با همکاری کاون ارائه می کند
دوشنبه23مهر1397 ساعت 9:26

سرویس های دوره ای خودروهای MG در قالب خدمات در محل مشتری

شرکت مدیا موتورز نماینده رسمی خودروهایMG  در ایران، در راستای خدمت رسانی هر چه بیشتر به مشتریان، همکاری مشترک خود را با شبکه خدمات سریع خودرویی کاون جهت انجام سرویس های دوره ای خودروهای MG آغاز نمود.

شبکه خدمات سریع خودرویی کاون با سال ها تجربه در صنعت خودرو کشور، مسئولیت خدمت رسانی به خودروهای MG را بر عهده گرفته و سرویس های دوره ای مورد نیاز به این خودروها را در محل مورد نظر مشتری و یا شعبات ویژه در سطح شهر تهران ارائه می نماید. کاون در این همکاری مشترک، با توجه به تجربه و نیروهای توانمند خود، از خدمات ارائه شده پشتیبانی و اصالت قطعات را تضمین می کند. در فاز اول این همکاری کاون تنها به خودروهای ام جی فاقد گارانتی خدمت رسانی می نماید.

از مهمترین ویژگی های این همکاری مشترک، عدم نیاز به وقت قبلی برای مراجعه به کاون با توجه به تراکم موجود در تعمیرگاه های مدیا موتورز می باشد. کاون هیچ گونه هزینه ای بابت ایاب ذهاب انجام سرویس در محل از مشتریان MG دریافت نمی کند.

مشتریان مي‌توانند خدماتي چون تعويض روغن، تعويض لنت، تعويض شمع، تعويض انواع فیلترها، دياگ خودرو، تعویض باتری، تعویض لاستیک، بازدید مایعات، شارژ گاز کولر، بالانس چرخ، تنظیم باد و... را از طریق شعبات استاندارد کاون و یا از طریق ناوگان خدمات در محل دریافت نمایند. انجام هر یک از این خدمات نظیر تعویض روغن در محل ممکن است ساعت‌ها نیازمند صرف وقت در ترافیک و یا در صف نوبت تعمیرگاه های مدیا موتورز باشد. از سوی دیگر ریسک مراجعه به تعمیرگاه های متفرقه و استفاده از قطعات یدکی تقلبی همواره برای خودروهای خارج از گارانتی وجود دارد. با رویکرد جدید مدیاموتورز و همکاری مشترک با کاون، این نقیصه بیش از پیش بر طرف شده است.

مشتریان خودروهای ام جی می توانند از طریق وب سایت www.kaven.ir و یا تماس با امور مشتریان به شماره 02172417000 و همچنین نصب اپلیکیشن کاون نسبت به سفارش گذاری، مقایسه قیمت ها، مشاهده تاریخچه خدمات دریافت شده قبلی، پرداخت آنلاین، اطلاع از قیمت قطعات اصل و با کیفیت، مشاوره با کارشناسان و... اقدام نمایند. از جمله مهمترین ویژگی های وب سایت و اپلیکیشن کاون، ساختار ساده و طراحی کاربر پسند آن است و امکان ثبت سفارش سرویس خودرو در محل و شبکه نمایندگی‌های کاون را در اختیار کاربران قرار می دهد. کاون برای مشتریان خودرو های ام جی 5 درصد تخفیف ویژه برای انجام خدمات در نظر گرفته است.

مشتریان شبکه خدمات سریع خودرویی کاون می توانند علاوه بر ثبت سفارش جهت دریافت خدمات سرویس در محل از طریق شعبات ویژه نیز اقدام به اخذ خدمات نمایند. درحال حاضر کاون در شهر تهران سه شعبه در خیابان فرجام، مجتمع تجاری مگا مال و مجتمع تجاری صبا مال داراست. بزودی تعداد شعبات کاون در تهران و سایر شهرهای کشور نیز در راستای جلب رضایت مشتریان و خدمت رسانی هرچه بیشتر افزایش خواهد یافت.

گفتنی است کلیه خودروهای MG فاقد گارانتی نظیر MG 550، MG 350، MG 3، MG 6 ، MG GS، MG GT شامل همکاری مشترک مدیاموتورز و کاون می شوند.