دفاع ام جی و ترپیل ایت از عنوان قهرمانی خود

دفاع ام جی و ترپیل ایت از عنوان قهرمانی خود

دفاع ام جی و ترپیل ایت از عنوان قهرمانی خود
ام جی و ترپیل ایت از عنوان قهرمانی خود در BTCC دفاع خواهند کرد
شنبه29آذر1393 ساعت 14:13

ام جی و تریپل ایت تایید کردند که در فصل 2015 مسابقات BTCC نیز حضور خواهند داشت تا از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند.

تیم با رانندگان و اسپانسرهای جدید فصل بعدی را آغاز خواهد کرد. جیسون پلاتو تیم را ترک کرده است و احتمالا تسکو یکی از اسپانسرها نیز از هر تیمی که وی فصل آینده در آن رانندگی کند حمایت خواهد کرد. سم توردوف نیز به تیم وست سوری پیوسته و MG6 خود را با یک BMW سری 1 عوض می کند.

مدیر بازاریابی ام جی، متیو چِین بیان کرد: "بسیار خوشحالم که اعلام کنم که ام جی در مسابقات فصل 2015 BTCC حضور خواهد داشت تا از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. برنامه سه ساله برای مسابقه دادن با MG6 GT به همراه تریپل ایت موفقیت زیادی داخل و خارج از پیست کسب کرده است و جای شکی باقی نگذاشته است که ما در 2015 به مسابقات برمی گردیم."

تریپل ایت که به عنوان تیم مهندسی ام جی همراه این شرکت بوده است، روی طرحی تازه برای MG6 GT کار می کند که میزبان اسپانسرهای جدیدی که به تیم می پیوندند خواهد بود.

چِین ادامه داد: "برند ام جی شاخص است و تریپل ایت موفق ترین تیم در تاریخ مسابقات BTCC است، به همین خاطر تیم ما در کورس قهرمانی است تا بتواند از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. مسابقات BTCC بهترین دوران خود را می گذراند و با تعداد زیادی تولید کننده و مدل، به همراه تعداد رو به رشد تماشاگران و بازدید از مسابقات نوید فصل پرهیجانی را می دهد."

مدیر تریپل ایت نیز اظهار داشت: "ما منتظر فصل بعدی هستیم که چهارمین فصل همکاری با MG و نوزدهمین فصل ما در BTCC است. در سه سال گذشته بیش از هر سازنده و تولیدکننده ای برد داشته ایم و در فصل بعد قصد داریم این فرم را بهبود دهیم. به نظر می رسد که سال 2015 رقابتی تر از امسال خواهد بود، چراکه تیم ها آموخته اند چطور خودرو خود را آماده کنند ، ولی ما مطمئنیم که المان های درستی را به کاربرده ایم و در آخر فصل موفق خواهیم بود."