آزمایش خودروی ام جی 6 در انگلستان

آزمایش خودروی ام جی 6 در انگلستان

آزمایش خودروی ام جی 6 در انگلستان
آزمایش بلند مدت خودروی ام جی 6 در انگلستان
سه شنبه29مهر1393 ساعت 11:11

قرار است سایت Love MG با همکاری مجله ی Diesel Car یک MG6 Magnette را در کشور محل تولید، کشور انگلستان تخت آزمایش بلند مدت قرار دهد. گزارش اولیه ی این تست در ادامه می آید.

معمولا وقتی بحث به تست فنی خودروهای دیزل می رسد شرکتها آخرین موتورهای خود را آماده می کنند. ولی در این تست قرار است اتفاق متفاوتی بیفتد، چرا که اتومبیل انتخاب شده در این تست اصلا نو نیست و یک MG6 Magnette دست دوم است که بیش از 22,000 کیلومتر نیز کار کرده است.
این خودرو مجهز به صندلی های گرم شونده با قابلیت تنظیم برقی، سیستم تهویه ی هوای دو منطقه ای، مسیریابی ماهواره ای، سانروف برقی، دوربین عقب، سنسور پارک جلو و عقب و بلوتوث با قابلیت اتصال به موبایل است. این خودروی نقره ای متالیک که بر رینگهای 18 اینچی آلیاژی سوار است در 5 ماه آینده تحت آزمایش قرار خواهد گرفت. در حال حاضر بیش از 1600 کیلومتر شامل یک سفر 8 ساعته با آن رانندگی شده که تمام این مدت تجربه ی لذت بخشی بوده است. به خصوص در جاده ها و مسیرهای بین شهری است که مگنت قدرت خود را به رخ می کشد و با شاسی مستحکم و موتور 1.9 لیتری پرتوانش، مسیرهای پرپیچ و خم را با قدرت طی میکند.
این معرفی کوتاهی از خودروی مگنت دیزلی بود که در ماههای پیش رو تحت آزمایش طولانی مدت قرار خواهد گرفت. کمتر پیش می آید که خودروسازی اینقدر اعتماد به نفس داشته باشد که اجازه دهد اتومبیلی کارکرده را تست کنند. نتایج این تست در ماههای آینده مشخص خواهد شد.