انتشار رسمی نرم افزار واقعیت افزوده شرکت مدیاموتورز

انتشار رسمی نرم افزار واقعیت افزوده شرکت مدیاموتورز

انتشار رسمی نرم افزار واقعیت افزوده شرکت مدیاموتورز
دوشنبه9بهمن1396 ساعت 15:30

نخستین نرم افزار مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده (Augmented Reality) در صنعت خودروی کشور توسط شرکت مدیاموتورز انتشار پیدا کرد. این تکنولوژی تا به حال در هیچ یک از شرکتهای خودرویی داخل کشور مورد استفاده قرار نگرفته است.

 واقعیت افزوده (Augmented Reality)، در معنا به روشهایی گفته میشود که به واقعیت، امکانات و ویژگی های بیشتری اضافه می کند و باعث درک و سرعت عمل بیشتر می شود. در واقع AR پل ارتباطی بین دنیای واقعی و دنیای مجازی بوجود می آورد.

واقعیت افزوده در دنیای امروز هر غیر ممکنی را ممکن می سازد و کاربردهای این تکنولوژی روز به روز در حال بیشتر شدن می باشد.

در ابزار ارائه شده مدیاموتورز،کاربران در قسمت AR می توانند با دوربین تلفن همراه داشبورد خودروی خود را اسکن نموده و با حرکت دوربین بر روی آن به اطلاعات و راهنمای آپشن ها و امکانات خودروی خود دست یابند. در حال حاضر این قابلیت بهمراه دفترچه الکترونیکی شامل تصاویر و ویدیوهای آموزشی برای خودروی MG GS ایجاد شده است. از آنجاییکه تکنولوژی AR از حسگر ژایروسکوپ استفاده می نماید، می بایست تلفن همراه کاربران مجهز به این سنسور باشد تا بطور کامل از تمام امکانات این ابزار بهره مند شوند.

همچنین در کنار بخش مربوط به AR ، بخش های مهم دیگری در نرم افزار وجود دارد که می تواند برای تمامی دارندگان خودروهای MG مفید باشد.

ثبت نام و ورود با شماره شاسی کاربران را قادر میسازد تا از تاریخچه خدمات خودرویی دریافتی در شبکه عاملیتهای مدیاموتورز اطلاع یابند و همچنین نسبت به گارانتی بودن یا نبودن خودروی خود مطلع شوند. استفاده از امکانات یادآوردنده تعویض روغن و ... از سایر بخش های این نرم افزار می باشد.

اطلاع از آخرین اخبار شرکت مدیاموتورز، شرایط گارانتی، سوالات متداول ، آشنایی با انواع مدل های ام جی بهمراه اطلاعات عاملیتهای فروش و خدمات پس از فروش در سراسر ایران با امکان تماس و مشاهده بر روی نقشه و همچنین امکان تماس با امداد ام جی و ارسال موقعیت مکانی بهمراه چندین امکان خاص دیگر باعث شده است تا در کنار تکنولوژی AR به ابزاری جامع برای مشتریان مدیاموتورز تبدیل شود.

دانلود نسخه اندروید از کافه بازار

 

 

 

دانلود فایل راهنمای کار با نرم افزار

 

 

امکان دانلود مستقیم نسخه اندروید

 

 

 

.