همایش سالیانه نمایندگیهای فروش و خدمات پس از فروش مدیاموتورز

همایش سالیانه نمایندگیهای فروش و خدمات پس از فروش مدیاموتورز

همایش سالیانه نمایندگیهای فروش و خدمات پس از فروش مدیاموتورز
همایش سالیانه نمایندگیهای فروش و خدمات پس از فروش مدیاموتورز
پنجشنبه15تير1396 ساعت 19:27

همایش سالیانه نمایندگیهای فروش و خدمات پس از فروش مدیاموتورز در محل هتل اوین برگزار گردید. در این همایش مدیرعامل شرکت صنایع مدیاموتورز به عنوان نماینده رسمی ام جی در ایران در همایش سالیانه عاملیت های فروش و خدمات پس از فروش این شرکت از ادامه حضور ام جی ومدیاموتورز با قدرت تمام در بازار ایران خبر داد. ایشان با اشاره به اینکه با وجود تمام شایعات و مشکلات متعدد در زمینه سیاست های مربوط به واردات خودرو و تدوین استاندارد ها تلاش کرده ایم تا برنامه های خود را دنبال کنیم اظهارکرد: در طی این مدت کم لطفی های زیادی علیه مدیاموتورز صورت گرفته است اما ما در راستای خدمت رسانی هر چه بیشتر به مشتریان حرکت می کنیم و در همین راستا طی چندماه آتی محصول جدیدی را به بازار ایران معرفی خواهیم کرد.

 

او همچنین با تکذیب شایعات پیش آمده طی یک سال اخیر درباره تعطیلی شرکت مدیاموتورز نیز گفت: با اطمینان اعلام می کنیم که قدرتمندتراز 10 سال گذشته به فعالیت خود ادامه خواهیم داد.
جناب آقای دیلمی در انتها نیز با اعلام اینکه به طور حتم معرفی خودروهای جدید، تامین به موقع خودرو و انسجام بیشتر در زمینه ارائه خدمات پس از فروش در اولویت خواهد بود اظهارکرد: افزایش رضایت نمایندگان به منزله افزایش رضایت مشتریان خواهد بود و در سال جاری به دنبال تقویت این روند خواهیم بود.

در ادامه همایش کارشناسان سازمان ISQI به تشریح استانداردهای خدمات پس از فروش و فروش خودرو و بررسی وضعیت مدیاموتورز پرداختند و سپس مهندس محمودنیا مدیریت فناوری اطلاعات مجموعه مدیاموتورز به رونمایی دو نرم افزار جدید این شرکت در زمینه پذیرش موبایل و تکنولوژی AR پرداختند که از قسمتهای جالب این همایش بود.

 

در پایان نیز از عاملیتهای برتر فروش و خدمات پس از فروش در سال گذشته تقدیر بعمل آمد و هدایایی به رسم یاد بود به آنان اهدا شد.