از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اعلام شد

از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اعلام شد

از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اعلام شد
"انطباق زیاد" مدیا موتورز با الزامات قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان
دوشنبه14فروردين1396 ساعت 11:10

براساس ارزیابی صورت گرفته از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت مدیا موتورز به عنوان نماینده رسمی محصولات MG در ایران در شرایط "انطباق زیاد" با الزامات قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو در حوزه خدمات پس از فروش قرار دارد.

بنا بر این  گزارش، اصلاحیه آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو در اوایل سال 95 به تصویب هیات دولت رسیده و از سوی معاون اول رییس‌جمهوری به وزارت صنعت، معدن و تجارت، خودروسازان و واردکنندگان خودرو ابلاغ شده است.

این قانون در برگیرنده الزامات و دستورالعمل‌هایی در خصوص شیوه‌های فروش و خدمات پس از فروش خودرو در ایران است که باید از سوی خودروسازان و واردکنندگان خودرو رعایت شود.

در این زمینه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در آخرین ارزیابی خود وضعیت پایبندی شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو در ایران به الزامات قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو در حوزه خدمات پس از فروش را بیان کرده است.

طبق این گزارش و بر اساس ارزیابی های صورت گرفته شرکت مدیا موتورز به عنوان نماینده رسمی محصولات MG در ایران در شرایط "انطباق زیاد" با الزامات قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو در حوزه خدمات پس از فروش قرار دارد.

گفتنی است، شرکت مدیا موتورز از ابتدای تأسیس تاکنون، تکریم و رعایت حقوق مصرف‌کنندگان و همچنین خدمت رسانی و و جلب نظر مشتریان را سرلوحه کار خود قرار داده و در تلاش است تا با سیاست های توسعه ای خود، بیش از پیش در این مسیر گام بردارد.