رونمایی از شوالیه جدید در آینده نزدیک

رونمایی از شوالیه جدید در آینده نزدیک

رونمایی از شوالیه جدید در آینده نزدیک
رونمایی از شوالیه جدید در آینده نزدیک
شنبه23مرداد1395 ساعت 10:50

به نقل از سایت آخرین خبر/ مدیر بازاریابی مدیاموتورز از رونمایی شوالیه جدید شرکت ام جی با نام «جی تی» خبر داد.

وهاب عقیقی در گفتگو با آخرین خبر اظهار داشت: محصولات «ام جی» داری بازار گسترده ای در اروپا و آسیا می باشد که تعدادی از محصولات آن به دلایل تحریم و قانون منع ورود خودروهای بالای 2500 سی سی اجازه ورود به بازار ایران را ندارند اما شوالیه جدید این شرکت با نام جی تی ظرف یک ماه آینده در کشور رونمایی می شود.

وی افزود: این شوالیه جدید، سدان بوده که از موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 127 اسب بخار بهره می برد.

مدیر بازاریابی مدیا موتورز ضمن تاکید بر کیفیت بالای خودروهای ام جی گفت: محصولات این شرکت اصالتا انگلیسی، قابل رقابت با محصولات تویوتا، کیا و هیوندای است با این تفاوت که علاوه بر کیفیت بالا از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.

عقیقی اظهارداشت: در ساخت خودروهای «ام جی» از بهترین و باکیفیت ترین متریال روز دنیا استفاده می شود، برای مثال این شرکت مواد مصرفی خود را از شرکت های بزرگی مانند ادینول آلمان و میشیلن تهیه می کند.

وی با اعلام رضایت از نمایشگاه خودروی مشهد و استقبال خوب مردم از محصولات «ام جی» در این نمایشگاه گفت: شرکت مدیا موتورز با رویکرد جدید در فروش محصولات ام جی تصمیم به ارائه خدماتت بهتر به مشتریان دارد.

مدیر بازاریابی مدیا موتورز که سابقه حضور در یکی از بزرگترین شرکت های ارتباطی کشور را داشته گفت: با توجه به اینکه دنیای امروز عصر تکنولوژی است این شرکت قصد دارد خدمات فروش و خدمات به مشتری را در زمینه آنلاین ارتقا دهد.

عقیقی گفت این شرکت قصد دارد تعداد نمایندگی های خود در سطح کشور به خصوص خراسان رضوی که دومین بازار هدفشان می باشد را افزایش دهد و کیفیت خدمات پس از فروش خود را نیز به همین میزان ارتقا دهد.

وی در انتها ضمن اشاره به کسب بیشترین میزان رضایت مشتریان از خدمات فروش این شرکت در سال 93 گفت : قصد دایم دوباره به سطح اول رضایت مشتریان باز گردیم و این ارتباط خوب با مشتریان ادامه پیدا کند.

لینک خبر ...