معرفی سامانه ثبت و پیگیری شکایات مشتریان

معرفی سامانه ثبت و پیگیری شکایات مشتریان

معرفی سامانه ثبت و پیگیری شکایات مشتریان
سامانه ثبت و پیگیری شکایات مشتریان
شنبه24بهمن1394 ساعت 15:06
 

شرکت مدیاموتورز همواره بر آن باور است که کسب رضایت مشتریان بزرگترین راه سرمایه گذاری و تبلیغ موثر است. لذا این شرکت با رویکردی متفاوت دست به اطلاع رسانی شفاف و انتقاد پذیری صبورانه زده است.

راه اندازی ابزارهای اطلاع رسانی نظیر سامانه اطلاع از قیمت قطعات و خدمات ، سامانه اطلاع از تاریخچه سرویس خودرو و وضعیت گارانتی و ... دلیلی بر این مدعا است.

مدیاموتورز علی رغم تمامی تلاش خود در پیشگیری از وقوع شکایت از سوی مشتریان محترم خود ، شرایط مناسبی را فراهم نموده تا در صورت نیاز کلیه مشتریان و مالکان خودروهای ام جی در سراسر کشور بتوانند با مراجعه به بخش امور مشتریان سایت مدیاموتورز نسبت به ثبت شکایت خود اقدام نمایند.

بدیهی است برای کلیه شکایات ثبت  شده کد رهگیری منحصر بفردی ایجاد و از طریق همان سامانه به مشتری اطلاع رسانی می گردد. همچنین به مظور جلوگیری از گم شدن و یا فراموشی ، این کد به شماره موبایل ثبت شده پیامک خواهد شد (در صورت عدم وجود محدودیت دریافت پیامک بر روی خط مذکور)

این اطمینان برای مشتریان محترم حاصل می گردد که کارشناسان مجرب مدیاموتورز پس ازدریافت شکایات شما عزیزان نسبت به پیگیریهای لازم واطلاع رسانی در اسرع وقت اقدام خواهند نمود.

سامانه ثبت و پیگیری شکایات